Nejčastější dotazy zákazníků


Nevíte si rady? Jednoduše nám zavolejte na 737 834 430

Jakmile zařízení dorazí k nám na dílnu, neprodleně se začně s prvotní diagnostikou na určení všech chyb. Jedná se o 1-3 pracovní dny. Hned poté je zákazník kontaktován s cenovou a časovou nabídkou opravy zařízení.
Při objednání svozu Vašeho zařízení, které si od Vás odvezeme, opravíme a následně dovezeme zpět. V případě úspěšné opravy zařízení nebudete za dopravu nic platit, budeme Vám účtovat pouze cenu opravy.
V takovém případě Vám budeme účtovat pouze za diagnostiku a manipulaci se zařízením. To je celkem 700 Kč včetně DPH.
Opravujeme všechny značky a typy notebooků, PC, monitorů a tiskáren. Dále opravujeme také tablety, chytré telefony, MAC a spousty jiných.
Nejjednodušším způsobem je zavolat na telefoní číslo 737 834 430, kde Vám ochotně sdělíme přesný stav Vaší zakázky. Možné je také zaslat mail na Info@OpravaPocitacu.cz nebo Muller@OpravaPocitacu.cz. Můžete se také příhlásit do klientské sekce Klient.OpravaPocitacu.cz, kde naleznete současný stav a podrobnosti vaší zakázky.
Všechny servisní zásahy se nažíme řešit ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne s ohledem na rozsah poškození. V průběhu opravy je klient technikem informován o průběhu opravy nebo ji může sledovat On-Line prostřednictvím těchto webových stránek.

Nevíte si rady? Jednoduše nám zavolejte na 737 834 430

V principu nic nebrání tomu, abyste na jeden počítač "dokázali nainstalovat" více než jeden antivir. Ovšem rozhodně si tím nepomůžete, spíše naopak. Antiviry se mezi sebou "budou hádat" a s vysokou pravděpodobností se stane, že počítač nebude možné normálně používat, protože bude zatuhávat, padat a chovat se zcela nekorektně a nepředvídatelně. Pokud budete situaci řešit co nejrychleji a nebudete počítač bezhlavě natvrdo restartovat, nemusí ani dojít k poškození operačního systému či ztrátě dat.

V takovém případě je nejjednodušší nastartovat počítač do nouzového režimu a zde jeden z antivirů odinstalovat. Po startu počítače do normálního režimu bude vše v pořádku.

Výjimkou mohou být bezpečnostní programy typu AntiSpyware, například Spybot SD nebo Lavasoft Ad-ware, které se s antiviry snáší docela dobře a v drtivé většině případů nehrozí žádné nebezpečí konfliktu mezi antivirem a antispyware programy.

PROBLÉM
Pokud se snažím o přístup do nastavení, objeví se okno s požadavkem na zadání hesla. Co to znamená?

PŘÍČINA
Toto hlášení se objeví, pokud je nastavení NOD32 chráněné heslem. Toto heslo slouží proti náhodné změně nastavení neopatrným uživatelem.

ŘEŠENÍ
V případě, že heslo nevíte, vyžádejte si ho od osoby, která ho nastavila - v případě podnikové sítě od vašeho síťového administrátora. Pokud jste heslo zadali sami, ale zapomněli jste ho, případně není možné kontaktovat zodpovědnou osobu, postupujte následovně:

1. Stáhněte si a uložte na disk program UNLOCK. Tento program pomůže nastavení NODu odemknout

Unlock pro NOD32 2.x   Unlock pro NOD32 3.x a Smart Security.

2. Po stažení program Unlock spusťte.
3. ID číslo, které se zobrazilo v okně nástroje Unlock, nám pošlete na emailovou adresu info@opravapocitacu.cz. Do emailu také připiště svoje uživatelské jméno ve tvaru EAV-12345678. Pokud svoje uživatelské jméno neznáte, nebo jste jej zapomněli, budete muset kontaktovat naši technickou podporu na telefonním čísle 737 834 430. Teprve pak je možné pokračovat dál.
4. Zavřete okno Unlockeru kliknutím na tlačítko "Quit".
5. Teď si chvíli počkejte na odemykací kód UNLOCK CODE, který vám bude zaslán emailem. Odpověď od nás obdržíte většinou do hodiny.
6. Jakmile dostanete email s UNLOCK kódem, spusťte znovu program Unlock.exe.
7. Vložte UNLOCK kód do pole s názvem "UNLOCK CODE" (pozor, kód je potřeba zadat samozřejmě zcela přesně).
8. Klikněte na tlačítko "Unlock".
9. Klikněte na tlačítko "Quit".
10. To je vše.

Protože každý den vzniká obrovská spousta šmejdů, které chtějí napadnout váš počítač. Pokud nebude mít antivir aktuální virovou databázi, může mu spousta věcí uniknout a zvyšuje se riziko průniku škodlivého kódu do počítače. Totéž platí i o jádru antivirového programu - pokud vám antivir nabídne aktualizaci programu, určitě ji nechejte provést.

Podobné je to i s Windowsy - protože je programují "jen lidi", jsou taky děravé jak řešeto, protože lidi, a programátoři zvlášť, jsou zcela neomylní" :)) Takže je velmi důležité udržovat počítač v aktualizovaném stavu a instalovat veškeré dostupné bezpečnostní záplaty. Dnes využívají prakticky všechny "populární" potvory právě bezpečnostní díry ve windowsech, takže neaktualizované windowsy přímo vyzývají všechno svistvo světa k návštěvě vašeho počítače :))

A do třetice - je potřeba záplatovat i další aplikace a programy, třeba populární Adobe Acrobat Reader nebo Flash Player. Teď si určitě říkáte, jak můžou být tyhle zcela neškodné prográmky pro váš počítač nebezpečné?!?! No, samy o sobě vlastně ne, ale díky tomu, že jsou z bezpečnostního hlediska taky děravé jako ementál, umožní otevřít napadený soubor, ke kterému je "přišpendlený" nebezpečný kód, který se spustí v okamžiku, kdy napadený soubor otevřete. Samozřejmě o tom, že se aktivoval škodlilvý kód, se hned tak nedozvíte :))

Takže je asi jasné, že následující super kombinace je úplně ze všeho to nejhorší, co svému křemíkovému miláčkovi můžete udělat:

Neaktualizovaný nebo žádný antivir PLUS neaktualizované windowsy PLUS neaktualizované aplikace třetích stran ROVNÁ SE velký průser v dohledu !!!

Nejprve si řekneme, co to firewall je a jak zhruba funguje. Firewall je buď zařízení, nebo software, který má na starosti kontrolu veškeré komunikace po počítačových sítích. V případě jednoho osamoceného domácího počítače tedy kontroluje vše, co do počítače přitéká z internetu, potažmo z kabelovky nebo přes co jste připojeni k internetu. Pokud se mu v komunikaci něco nezdá, nebo rovnou detekuje snahu o průnik do vašeho počítače, tak komunikaci okamžitě zablokuje.

Kromě toho je firewall taky zodpovědný za to, aby do počítače pustil komunikaci ze sítě, které důvěřujete. Takže pokud máte doma 2 počítače, které máte propojené, bude ten druhý pravděpodobně důvěryhodný a proto s prvním počítačem může komunikovat bez omezení, abyste mohli například něco vytisknout a tak...

Pak je ještě dobré vědět, že ještě existuje tzv. "vyžádaná komunikace", o kterou se firewall taky nebude příliš zajímat. Vyžádaná komunikace je ten případ, kdy se váš počítač zeptá na něco jiného počítače, třeba v internetu, nebo vedle v pokoji, a ten mu na tuto žádost odpovídá. Firewall tohle chování samozřejmě pozná a nepovažuje ho za podezřelé a takovou komunikaci povolí.

Firewall může mít několik nastavení, podle kterých se chová a vyhodnocuje komunikaci. Standardně je firewall nastaven tak, že nevěří nikomu a ničemu a veškerou příchozí síťovou komunikaci jednoduše "zařízne". Funguje to automaticky, proto se tomuto režimu říká automatický. Další možností je nastavit firewall do režimu učení, kdy nic nefiltruje a jen si tiše vytváří pravidla pro veškerou příchozí (nebo i odchozí) komunikaci. Pak máme k dispozici tzv. interaktivní režim, kdy se vás firewall bude vyptávat na každou ptákovinu a vaši odpověď si pak zaznamená a uloží si ji "na příště"... Kromě toho mohou existovat další předvolby, ty ale nejsou pro tento okamžik podstatné.

Tohle je ovšem pouze princip fungování firewallu, ve skutečnosti se bude komunikace kontrolovat ještě dalšími moduly, které jsou v antivirech či jiných "antišmejdech" obsaženy. No a pokud je firewall nastaven nevhodně, může to dopadnout tak, že si na internetu ani neškrtnete a zablokuje veškerou komunikaci.

V tomhle případě se musí vyvolat akce, která soubor nesmaže, NEBO, pokud již byl soubor smazán, jej obnovit z karantény. Do karantény Smartka (platí i pro NOD32 Antivirus) ukládá soubory, které smaže jako infikované. Z karantény lze soubor obnovit. Karanténa je dostupná z hlavního okna programu v rozšířeném režimu zobrazení.

Pak je potřeba Smartce říct, aby si tohoto konkrétního souboru nevšímala. K tomu slouží tzv. výjimky, které lze definovat v okně rozšířenho nastavení. Z hlavního okna programu zavolejte stisknutím klávesy F5 okno s rozšířeným nastavením. Vlevo ve stromu najděte položku Výjimky a klikněte na ni. Vpravo v okně se zobrazéí seznam výjimek (pokud nějaké existují). Pak klikněte na tlačítko "Přidat" a v otevřeném dialogu se proklikejte k tomu souboru, který chcete vyloučit z kontroly. Po uložení výjimky si Smartka (NOD32) tohoto souboru přestane všímat.

Tohle chování se objevuje, když vyprší licence Smart Security (NOD32 Antivirus), nebo když je v nastavení aktualizace nesprávně zadáno uživatelské jméno nebo heslo.

Pokud se vám již nějakou dobu zobrazuje upozornění na ukončení platnosti programu, tak je na vině s největší pravděpodobností právě vypršení licence. Licenci můžete zkontrolovat v hlavním okně programu při zapnutém rozšířeném režimu zobrazení - klikněte na tlačítko Nápověda a pak vyberte volbu "Ověřit platnost licence". Program se spojí s aktualizačním serverem a prověří platnost licence.

Pokud je to skutečně nutné, většinou to výrobce ve svých informacích k instalaci nové verze uvádí - a tohle platí zcela obecně, není to pouze případ ESETu. V opačném případě je odinstalace zcela zbytečný krok. Za normálních podmínek má "instalace nové verze přes starou" jednu drobnou výhodu - instalačka nové verze pochopí, že v počítači byla nainstalovaná verze starší a nabídne uživateli možnost převzít nastavení oné starší verze, a to včetně licence. Uživateli tak potenciálně odpadne další krok, a to je přenesení nastavení staré verze do nové a přenesení licence.

Obecně se tedy dá doporučit postup, který bude vyhovovat většině uživatelů - stáhnout novou verzi a tou "přeplácnout" verzi předchozí. Pokud je vše OK, není co řešit.

Pokud se program postupem "nová verze přes starou" nepodaří nainstalovat - kupříkladu instalace vyhazuje chybové hlášky, program po nainstalování nechce korektně najet apod., je zde ještě možnost se programu zcela zbavit pomocí "totální odinstalace" v nouzovém režimu. Pak v normálním režimu nainstalovat verzi novou.

No a ještě vždy platí, že v případě nejvyšší nouze se na nás můžete obrátit emailem nebo telefonicky a my vám obratem pomůžeme problém vyřešit.

Ano, Smartka i NOD32 Antivirus mají před tímto typem útoku účinnou ochranu. U obou programů je od verze 4 integrován tzv. Self-Defense modul, který zabrání nežádoucím změnám v nastavení programu.

Nevíte si rady? Jednoduše nám zavolejte na 737 834 430

Ano. Provádíme komplexní záruční i pozáruční servis výpočetní techniky 24 hodin denně / 7 dní v týdnu. Zajišťujeme bezproblémový chod Vaší firmy. Zajišťujeme správu sítí, návrh a realizaci počítačových sítí, zabezpečovací a kamerové systémy, spotřební materiál, webové stránky, SEO optimalizace pro vyhledavače.

Nevíte si rady? Jednoduše nám zavolejte na 737 834 430

Nevíte si rady? Jednoduše nám zavolejte na 737 834 430